De cine îmi pasă mie…

Trestii de Claudiu Presecan

Îmi pasă de cei care cred că dețin adevărul absolut și nu știu cât de relativ este.Îmi pasă de cei care se cred tineri dar nu știu cât de bătrâni sunt și de cei care sunt bătrâni și se tem să-și arate tinerețea să nu fie luați în derâdere de cei tineri.                                                                                                                                                    Îmi    pasă de curcubeul care se arată tot mai rar pe cerul meu și nu am pe cine să dau vina.                                                                                                                                             Îmi pasă de mantia singurătății care te face invizibil și de aceea nu-ți aruncă nimeni un colac de salvare.                                                                                                        Îmi pasă de poveștile ascunse pe care nimeni nu le va transforma în best-sellere.  Îmi pasă de trestia care m-a visat în copilăria ei și-a mea.                                            Îmi pasă de urmele pașilor pe care le-am găsit în pragul casei mele azi-dimineață și nu știu încotro m-ar putea duce.                                                                                          Îmi pasă  de cei cărora nu le pasă de mine așa cum nu le pasă de cerșetorul de la metrou sau de spălătorul de geamuri care îi obligă să vadă lumea cu alți ochi.  Îmi pasă de țipetele care sparg liniștea nopții și la care echipajele de poliție nu mai au ce face și despre care reporterii scot reportaje pe bandă rulantă scrise cu sânge și durere.                                                                                                                                         Îmi pasă de prietenii care nu mai sunt și de cei care sunt și nu sunt  prieteni.   Îmi pasă de agonia care ajunge la timp  și de extazul care te pierde și se pierde înainte de a vă stabili un loc de întâlnire în această viață.                                                Îmi pasă de gări și de trenuri, de porturi și vapoare, de clepsidre și de nisip, de jocuri și de noroc, de vatmani și de carduri, de cipuri și de procesiuni, de mitinguri și de greve, de promisiuni și de încălcări, de tratate rupte și de aliante mincinoase, de tăcere și de minciună îmi pasă ,                                                                       dar mai ales îmi pasă de trestia care  m-a visat azi-noapte și nu știe că m-a visat iar eu nu am timp să-i povestesc nimic despre cât de frumos ar fi putut fi visul ei dacă și ei i-ar fi putut păsa de mine…

Acest articol a fost publicat în Confesiunile unui scorpion și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la De cine îmi pasă mie…

  1. eumiealmeu zice:

    mi-a plăcut mult postul de azi. l-am căutat pe cel intitulat „postul meu preferat” şi mi-a spus că e inexistent. e o eroare de moment, că joacă netul feste sau e ceva intenţionat?

    Apreciază

  2. George zice:

    Maria,
    Imi place poemul tau, si cele multe poeme insirate pe care condeiul tau le va asterne la picioare noatre, precum o carare plina de petale de trandafir,
    Imi place afirmatia pe care ai cultivat-o pe fain eu tot n-am inca karma, dar imi place intelepciunea ta, si faptul ca educi pe cei mici cu gura mare
    imi place a-ti place ce-mi place.
    Multumesc,
    George.

    Apreciază

  3. Maria Postu zice:

    George, ma bucur ca ai trecut pe la mine…Imi pasa de acest lucru, si de observatiile tale bune imi pasa…daca am coincis cu gusturile tale, ma bucur din nou.Daca ai rabdare, vei obtine karma in cateva zile:votezi si comentezi apoi constati ca poti posta articole care-ti plac tie din diverse publicatii sau bloguri si karma se aduna.Inca nu ai gasit Regulamentul>dar nu are importanta, cand am timp, iti voi posta eu articole.

    Apreciază

  4. Pingback: unele mai puternice decât atunci când de Ottilia Ardeleanu « Poezieromaneasca's Blog

  5. Mircea Suman zice:

    Imi pasa de cei si cele de care-ti pasa tie, imi pasa de toti cei care te citesc si te inteleg, imi pasa de cei care ar vrea sa te gaseasca si sa te inteleaga dar au ramas in spatele zidului pe care nu au puterea sa-l darame. Nu-mi pasa, insa, de cei carora nu le pasa de toti cei si de toate cel de care-ti pasa tie, poate si mie.

    Apreciază

  6. Maria Postu zice:

    Multumesc foarte mult pentru semnele de intelegere…Aceasta lipsa de indiferenta e insa aducatoare de tristete dar nu si de resemnare.Oricand se poate intampla ca zidurile sa fie trecute, daramate, ocolite…

    Apreciază

  7. Pingback: ca un pumn dat vieţii de Ottilia Ardeleanu « Poezieromaneasca's Blog

  8. Pingback: RAPORT ÎNTRE DOUĂ LUCRURI de Teodor Dume « Poezieromaneasca's Blog

  9. Pingback: dacă mi-aş pune o dorinţă de Ottilia Ardeleanu « Poezieromaneasca's Blog

  10. Pingback: cuvintele primează! de Ottilia Ardeleanu « Poezieromaneasca's Blog

  11. Pingback: determinată să escaladez piscul de Ottilia Ardeleanu « Poezieromaneasca's Blog

  12. Sorana zice:

    Foarte frumos!

    Apreciază

  13. Maria Postu zice:

    Multumesc pentru comentariu.Te mai astept!

    Apreciază

Lasă un comentariu