Harta propriului Eu


Harta propriului Eu

Eram tot mai departe de mine deşi locuiam aici de patruzeci de ani

s-ar zice, fără forme legale, nimic din ce atingeam nu se lasa inteles,

nimic din ce primeam, nu era al meu, trebuia înapoiat la scadenţă, cu o dobândă uriaşă,

dimineaţa nu mă apropia de voi ci mă îndepărta de mine

încât purtam mereu o hartă a propriului eu să nu mă rătăcesc când cineva

bate în uşa sufletului meu, care din ele, vă întreb,

eu am mai multe suflete, pentru fiecare întâmplare netrăită am seifuri speciale, coduri de acces pe care şi eu le-am uitat

uneori deschid din greşeală câte o uşă cui nu trebuie şi-l uit închis acolo

nu auziţi bătăile puternice din trupul meu, sunt femeia-uşă, femeia-fereastră, femeia-sertar

About Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Poeziile mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Harta propriului Eu

  1. O paradoxală apropiere de zodii… Chiar nu aş fi crezut că aşa ceva este posibil… „le rog sa-mi dezvaluie

    Denedezvaluitul” – frumos scris…

    Apreciază

  2. Gina spune:

    Mi-ar placea sa retzin intreg poemul.

    Dureros, adevarat , sublim mi se potriveshte” Harta propriului Eu

    Eram tot mai departe de mine deşi locuiam aici de patruzeci de ani

    s-ar zice, fără forme legale, nimic din ce atingeam nu se lasa inteles,

    nimic din ce primeam, nu era al meu, trebuia înapoiat la scadenţă, cu o dobândă uriaşă’.

    O seara blanda -tu cu tine, pentru tine!

    Apreciază

  3. Maria Postu spune:

    Multumesc, Cristian, cine nu ar vrea sa-si cunoasca „Denedezvaluitul”…desi poate i-ar aduce nefericirea prea devreme sau dorinta de a intoarce cursul evenimentelor. O seara minunata va doresc.

    Apreciază

  4. Maria Postu spune:

    E minunat sa am cititori ca tine care se regasesc in poemele mele.Eu cand le-am scris, ceva mai aproape de zilele de azi, rescriam de fapt o experienta strict personala si autentica: nevoia de autodescoperire, de gasire a unui sens existential.

    Apreciază

  5. Mircea Suman spune:

    Am vrut sa las o urma a trecerii mele pe aici. Daca puteam as fi lasat un buchet din flori de camp pentru femeia-poezie.

    Apreciază

  6. Maria Postu spune:

    Multumesc frumos pentru florile virtuale.In asteptarea celor reale, le simt deja parfumul…

    Apreciază

  7. calinhera spune:

    Câteodatăm denedezvăluitul se dezvăluie. Nu ştiu dacă în zodii.
    După 40 de ani am început şi eu să mă întreb ce e în De Locuit-ul meu şi să cred că am aflat unele mici răspunsuri, dintre care cel mai interesant e acela că mai am de căutat.

    PS Dincolo, pe blogspot, am văzut că n-au loc decât invitaţii😦

    Apreciază

  8. Maria Postu spune:

    Deja ne-ai dezvaluit pe blogul tau o parte din raspunsuri.Nu sunt deloc lipsite de interes.Sigur, cine afirma ca a gasit toate raspunsurile si ca nu mai are intrebari, e un om…epuizat.
    P.S.Imi cer scuze, am trecut printr-un moment de …cautare si l-am inchis considerand ca imi limiteaza nr. de vizite la acest blog.Poate il voi redeschide cand voi mai avea ceva de scris pe el.Multumesc pentru intelegere.

    Apreciază

  9. strongindependentwoman spune:

    Foarte frumos. Si multumesc pentru ca m-ai trecut la blogroll, ma simt onorata.🙂

    Apreciază

  10. Maria Postu spune:

    M-am bucurat cand ti-am descoperit blogul,Este foarte inetresant.

    Apreciază

  11. strongindependentwoman spune:

    Multumesc.🙂 Pot spune acelasi lucru.😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

