Mos Craciun si-a amintit de tine anul acesta?

Sunt ani in care Mosul trece indiferent pe langa tine, se face ca nu observa biletelele strecurate peste tot in vazul lui, mesajele telefonice, mailurile, offline-urile, nimic nu-l impresioneaza pe Mos Craciun. El merge inaintea la cei care au ceva de primit, nu se stie prin ce secrete alchimii ei au fost trecuti pe lista lui.Tu nu. Mi s-au intamplat de mai multe ori asemenea „omisiuni”…involuntare. Sau nu ai fost trecuta cu ce iti doreai. Poate iti doreai o excursie in tarile exotice, poate un Revelion de 5 stele, poate…o  editura care sa-ti spuna ca-ti va publica noua carte…Nimic din toate acestea: insa, hai sa nu-l maniem pe Dumnezeu, in afara de sanatate si prosperitate, de idei de scris o multime, de sperante si asteptari viitoare, la care pentru nimic in lume, nu renunt, Mosul si-a amintit si de mine anul acesta si mi-a adus aceasta revista in care mi-au aparut cateva poeme. Intr-un alt articol va voi prezenta sumarul revistei ca sa va convingeti ca aici semneaza nume cunoscute din literatura romana si ca darul lui Mos Craciun chiar…valoreaza ceva.Imi doresc cititori sinceri si fideli care sa se regasesca in poemele mele.Asa ceva e cam greu de gasit…Exceptandu-i pe prietenii mei de blog carora le multumesc si le doresc un sincer si calduros La multi ani!

Multumesc, Mos Craciun!

Iata aici unul din poeme publicate in revista:

CU TOT BÂLCIUL ACELA

Rochiile îmi rămâneau prea repede mici, pocneau sub greutatea sânilor şi a şoldurilor,

ce vietate ciudată creşte în mine , mamă, plângeam cerşindu-mi copilăria înapoi,

cartierul nu mă mai recunoştea, nimic nu mă mai primea înapoi, se îndepărtau prietenii de mine ca de o apariţie stranie prevestitoare de nenorociri, prieteni, vine adolescenţa cu toate acvariile ei cu meduze, cu păcătoasele ei adâncuri înşelătoare, cu tot bâlciul acela de fiori dezgustători, cu un trup nou pentru fiecare, aruncaţi jurnalele în foc dacă nu vreţi ca ei să aibă mai târziu dovezi împotriva voastră, evitaţi teii cu parfumul lor halucinant, transplantaţi salcâmii în rezervaţii speciale unde nu mai pot face victime printre noi, împrejmuiţi lacurile cu sârmă ghimpată, scufundaţi bărcile putrede,

nu e decât ultima boală a copilăriei ,

ce se apropie, nu există leac împotriva ei,

spuneam tot mai încet foii albe de hârtie

ce mă oglindea atât de ciudat…

About Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Confesiunile unui scorpion și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Mos Craciun si-a amintit de tine anul acesta?

  1. angela spune:

    Maria!
    frumos dar🙂

    minunile nu inceteaza sa vina. sa credem🙂

    La multi ani!

    Apreciază

  2. Maria Postu spune:

    Multumesc frumos, Angela!Sarbatori fericite si implinirea a cat mai multor dorinte!

    Apreciază

  3. CRĂCIUN FERICIT, Maria, multă sănătate şi pace în suflet!

    Apreciază

  4. Da !
    Sarbatori Fericite si ganduri senine !

    Apreciază

  5. Maria Postu spune:

    Multumesc si tie si celor dragi aceleasi urari si la cat mai multe texte calde si inspirate ca si pana acum!

    Apreciază

  6. Maria Postu spune:

    Multumesc, Valentin, sarbatori fericite si pace in suflet si in viata!

    Apreciază

  7. Nea Costache spune:

    Sarbatori fericite si un An Nou cu sanatate, fericire, belsug si prosperitate intregii familii!

    Apreciază

  8. calinhera spune:

    Dacă semnezi tu aici, e o recomadare suficientă. Crăciun fericit!

    Apreciază

  9. Gina spune:

    Asadar, Mosul este un cititor atent!
    Felicitari, Maria!

    Apreciază

  10. Maria Postu spune:

    Multumesc, Nea Costache, toate gandurile mele bune spre dvs si familia dvs!Sarbatori fericite!

    Apreciază

  11. Maria Postu spune:

    Multumesc, Calin, la fel, cu intarziere, pentru care imi cer scuze, Craciun fericit!Cat despre „valoarea” semnaturii mele…fara falsa modestie, chiar nu cred asta.Sunt o diletanta.

    Apreciază

  12. Maria Postu spune:

    Multumesc, Gina, da este atent, dar nu atat de atent cat as vrea eu, dar decat nimic…

    Apreciază

Lasă un răspuns

