„Faleze de piatra”- o noua revista virtuala

Ma gasiti in fiecare luna in paginile revistei „Faleze de piatra” unde public proza.

http://falezedepiatra.net/

Cititi in primul numar al revistei povestirea mea „Cum sa salvezi o pianina”.Va multumesc.

http://falezedepiatra.net/?p=382

About Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la „Faleze de piatra”- o noua revista virtuala

  1. crislis spune:

    Mulţumesc pentru informaţie, voi accesa chiar acum linkul…

    Apreciază

  2. Maria Postu spune:

    Si eu multumesc, sper sa-ti placa si sa revii.

    Apreciază

  3. daurel spune:

    Mi-a placut ce poate scoate pianina din oameni…PS. As putea scrie despre pianina ca, trebuie patru oameni zdraveni ca s-o transporte;

    Apreciază

  4. Maria Postu spune:

    Va multumesc foarte mult.Sunt convinsa ca de vreme ce v-a placut textul meu , sunteti un om sensibil care simte mesajul pianinei.

    Apreciază

  5. Gina spune:

    Frumos, profund si complex monolog!
    Arta , adevarata arta, presupune sacrificii enorme. Rabdare. Intelegere. Sustinere. Talent. Munca. Noroc. Renuntare la jocurile dragi ale copilariei.
    Lung drum al artistei de astazi care isi invita cunoscutii la primul ei concert la Ateneu!
    Ce complicat mecanism este viata!

    Dincolo de toate, se vede limpede rolul mamei. Ea insasi cunoscatoare. Intuitia si si efortul ei au luminat drumul fetitei, care nu stie – multa vreme- ce sa faca: sa se joace cu pianina, sa o mangaie , pentru ca este doar a ei, sa i se confeseze ca unei prietene, sa se sperie de sunetele ei ragusite. Sau sa accepte ideea parintilor de a o instraina.
    ‘ Scorpia’ a fost imblanzita, tocmai cand nimeni nu se mai astepta. Tocmai de cine nu se astepta.
    Vezi ca si moliile sunt bune la ceva? Stiu tot!
    Mai ales ca, sub haine ponosite se poate ascunde o adevarata bijuterie. Talent. Maiestrie. Rafinament. Arta invatarii fara presiuni sufletesti.

    O scriere despre un drum , ca o descoperire- cu meandre, ezitari, popasuri, urcusuri, oboseala.
    La capat- triumful!

    Sincere felicitari!
    Artistei care concerteaza la Ateneu !
    Mamei ! Pentru ca este!

    Apreciază

  6. Maria Postu spune:

    Draga Gina, frumoasa interpretare, si…adevarata.Drumul autodescoperirii este greu, el presupune indoiala, oboseala, dorinta de a renunta.daca nu ar fi gratiile, cele 3 ursitoare- moliile, daca nu ar fi Destinul, daca nu ar fi o Mama aunui copil, cum si-ar putea gasi el vocatia?Imblanzirea scorpiei nu a fost usoara (mi-ai ghicit gandurile, prima intentie a fost sa numesc povestirea „Cum sa imblanzesi i pianina”).Multumesc pentru felicitari.Desigur, ideea mi-a venit de la fiica mea care studiaza pianul si sper sa aiba in continuare un drum ascendent care sa treaca si prin sala Ateneului.Iti multumesc si in numele ei.

    Apreciază

  7. Pingback: Întrebări despre cărti (leapsa) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  8. Maria Postu spune:

    Multumesc.Poate voi incerca dar traveresez o perioada foarte, foarte incarcata in care, dupa cum se vede, mi-am neglijat si blogul.

    Apreciază

Lasă un răspuns

