Un gând inutil de noapte

Desene ale elevilor indrumati de prof Daniela Charas

de la CNB George Cosbuc

Dincolo de acoperisul noptii se ascunde ea, umbra ta, cea care ziua se lasă să fie văzută, fotografiată, încătusată, îngenunchiată, interogată, judecată, condamnată fără vină…Acum însă, e în sfârsit, liberă….E acolo unde nu poate fi văzută, fotografiată, încătusată, îngenunchiată, interogată, judecată…Condamnarea se amână. Doar până la răsăritul soarelui.

About Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Personale și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Un gând inutil de noapte

  1. Pingback: DE DRAGOSTE «

  2. Nici un gind de noapte nu este inutil… Asa cred si simt eu… Noaptea crucifica gindurile inaltindu-le, luminindu-le… purificindu-le…

    Apreciază

  3. Am construit mii de ideographii, de-a lungul celor trei ani de ardere… In site-urile mele 99% din reprezentarile graphice imi apartin… Este o ardere proprie al multe grade… Am sa-ti impartasesc si tie nelinistile mele desenate…
    O zi frumoasa sa ai in fata sufletului…

    Apreciază

  4. Maria Postu spune:

    Voi citi cu atentie si prietenie txtul citat cat de repede pot.O zi minunata.

    Apreciază

  5. Maria Postu spune:

    Raportate la framantarie cotidiene, banale dar necesare supravietuirii ca specie, gandurile de noapte au caracter distructiv, anihilant, de aceea ma tem de impactul lor psihic si incerc sa le anihilez prin…ignorare si tacere.Multumesc ca prin comentariul tau mi-ai provocar asemenea reflectii de care uit uneori, furata de rutina, ca sunt, totusi, capabila.

    Apreciază

  6. Maria Postu spune:

    Ai un blog extrem de rafinat si de original, dens, plin de simboluri care trebuie descifrate cu precautie si rabdare.Multumesc pentru incredere si astept cu nerabdare sa le vad.O zi la fel de inspirata iti urez si eu.

    Apreciază

  7. Andrei MITUCA spune:

    Multumesc pentru simtire… Demult nu m-am mai confruntat cu un asemenea dialog… Poate ca de aceea ma simt oarecumva uscat… Fiind si plamadit in zodia pestilor… sau… cine stie… Multumesc din nou din toti rarunchii… Traiesc o comunicare care pare sa ma invie…

    Apreciază

  8. Andrei MITUCA spune:

    Nu stiu daca ai reusit sa vizitezi alte trei site-uri ale mele… Am postat adresele lor pe site-ul blogspot… cred ca la prima mea vizionare pe care am trait-o de la tine… Le mai trec aici inca odata:
    http://www.picturesattheexhibition.wordpress.com
    http://www.romaniapadureafararost.wordpress.com
    http://www.padureaspinzuratilor.wordpress.com
    …fara excceptie lucrarile graphice imi apartin…
    simbolurile si comunicarea nonverbala imi apartine…
    … Incearca cind ai timp si spatiu sa le cutreieri… Ma va lumina, efortul tau…
    …o seara frumoasa…

    Apreciază

  9. Maria Postu spune:

    Ma investesti cu o „misiune „grea.Oare voi reusi sa-i fac fata?Nu e catusi de putin, un efort, ci o calatorie placuta si instructiva in plan ideatic si afectiv.

    Apreciază

  10. Maria Postu spune:

    Nu e decat vina anotimpului…

    Apreciază

Lasă un răspuns

