Despre serialele mele preferate

Reincepe Lost, serialul meu preferat…Cui ii pasa?Veti zice, exista atatea situri specializate care iti ofera informati clare, precise, despre distributie, subiect, fani, interpretari, etc.dar e si al meu, asa cum, orice productie artistica este intr-o mica masura a celui care a creat-o si in cea mai mare masura a celui care se bucura de ea.”Noi avem cinematografele noastre preferate-Cinema Plaza, Cinema Patria Multiplex,Holywood Multiplex,Cinema Ctyplex, etc- la care vedem ultimele productii oscarizate sau globalizate, „veti continua voi cu carcotelile, „de ce ne-am crampona de serialele tale preferate?”Pentru ca pentru mine intalnirea cu un serial preferat,Matthew Fox,dr Jack Shephard, sau cu James Sawyer Ford interpretat de Josh Holloway  reprezinta momente atat de intense incat nu as renunta la ele nici pentru cea mai placuta vizita sau cafea bauta cu o amica barfitoare.

Nu ma consider dependenta de micul ecran, ci doar vizionand un film preferat, e ca si cum m-as lasa sedusa de o calatorie astrala din care voi reveni inapoi schimbata, poate mai capabila sa fac fata realitatii.As enumera si alte filme care m-au tinut cu sufletul la gura, chiar daca la ora asta nu s-au incheiat sau eu nu am vazut sfarsitul imaginat de scenarist:Aimez vous Brahms?, un film vechi, din 1958, pe care l-am revazut cu emotie si nerabdare ca si cum as fi la varsta la care l-am vazut prima oara,9acum 20 de ani) un film cu un Anthony Perkins promitator, pe vremea cand inca nu stia ca personalitatea lui Bates, tanarul psihopat din filmul lui,  Hitchcock, Psycho il va marca pe veci in ochii regizorilor si ai publicului.

De-a lungul timpului, m-au fascinat seri la rand filme seriale sau artistice, indiferent de gen sau epoca.Acum imi vin in minte cateva seriale de succes difuzate pe diverse canale, ca:Dosarele x, Twin Peaks, Californication si mai ales serialele din lumea justitiei:Daune si interese, Sotia perfecta, pe care il urmaresc acum.

Despre Twin Peaks as vrea sa vorbesc separat, alta data, m-a impresionat in mod deosebit, poate si pentru ca a deschis calea filmelor de calitate, la noi, de care pana atunci fusesem lipsiti.

Despre Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Confesiunile unui scorpion și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Despre serialele mele preferate

  1. Pingback: VIAŢĂ SCUMPĂ «

  2. Orry zice:

    si mie mi-a placut Twin Peaks! 😀

    Apreciază

  3. Maria Postu zice:

    Multumesc, Orry, pentru comentariu.E un film pe care l-as revedea oricand cu placere, l-as savura de data asta…In orice caz, ma delectez des ascultand muzica filmului…Te mai astept pe aici, mai am si alte gusturi la care poate semanam….

    Apreciază

  4. Maria Postu zice:

    E atat de scumpa viata incat…nu stim ce valoreaza mai mult:trairea clipei sau rememorarea ei in scris…

    Apreciază

Lasă un răspuns

