Lucruri

Vas fantoma .Imagine preluata de aici

About Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Poeziile mele și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Lucruri

  1. George spune:

    Universuri Concave

    Iata in zare Olandezul Zburator, la fel de viu ca o fantoma,
    Cu toate panzele jos
    corabia zboara abia atingand negrul apei,
    ca un pirat orbit de viata lui trecuta
    imprastiata peste-atatea ape,
    mai sarate decat o lacrima,
    mai dulce decat o briza de fum de pucioasa.
    Din apa venim venit, si in apa ne intoarcem.
    Maria, Sper sa te delecteze mica mea divagatie poetica.

    George.

    Apreciază

  2. Maria Postu spune:

    Mica, in ce priveste continutul, mare, ca idee si profunzime.Multumesc foarte mult, George.

    Apreciază

  3. frumos de tot aici: „celelalte porturi ale ființei tale”!

    Maria, nu văd commurile mele de pe acest blog şi nu înţeleg de ce.

    O seară plăcută!

    Ottilia

    Apreciază

  4. Pingback: poem despre cum poţi vedea lumea / Ottilia Ardeleanu « Poezieromaneasca's Blog

  5. „Cum stai într-o liniște inrourată de trecut

    aștepți vești de la celelalte porturi ale ființei tale

    se întâmplă să zărești pânza unei corăbii în zare

    se întâmplă să auzi de pe o punte încă nevăzută”…

    Frumos început… Şi cu o continuare pe măsură… Un final de săptămână cât mai bun, Maria!

    Apreciază

  6. Maria Postu spune:

    UNEORI UITAM SA FIM ATENTI LA SEMNALELE DIN ALTE PORTURI ALE FIINTEI NOASTRE>>>Si atunci se produce naufragiul.MUltumesc pentru urari.La fel si voua.

    Apreciază

  7. Pingback: Clişeu45: o călătorie poate genera disconfort / Ottilia Ardeleanu « Poezieromaneasca's Blog

  8. Maria Postu spune:

    Multumesc, Ottilia pentru lectura!O seara buna!

    Apreciază

  9. Pingback: constatare / Ottilia Ardeleanu « Poezieromaneasca's Blog

  10. incertitudini spune:

    Tulburătoare metafora vieții-corabie ascultându-și propriile sunete, luând aminte la foșnetul mării, mereu mișcătoare în mii de oglinzi!
    Te-am citit în liniștea unei seri care prelungește o zi colorată în toate nuanțele toamnei..
    O seară cu muzică proprie îți doresc!

    Apreciază

  11. Maria Postu spune:

    Subtil comentariu care ma imbogateste si imi sporeste placerea autoanalizei aici pe tarmul clipei.Si tie o muzica lina si armonioasa precum culorile toamnei pe care le-ai surprins asa de frumos azi…

    Apreciază

Lasă un răspuns

