Poeme de Ottilia Ardeleanu

Ottilia Ardeleanu este o poeta foarte cunoscuta in mediul virtual si nu numai fiind autoarea unui volum de versuri si membra a cenaclului Amprente literare .Deasemenea a aparut intr-o antologie a acestui cenaclu alaturi de alti autori.

Ottilia Ardeleanu este o poeta crreatoare a unui univers artistic original, valorificand intr-o maniera specifica elemente din recuzita postmodernista, orasul, copilaria, iubirea, singuratatea.Mai multe poeme puteti citi pe blogul ei: http://poezieromaneasca.wordpress.com/si aici:   http://www.poezie.ro/index.php/author/0033305/Ottilia_Ardeleanu.

Va propun urmatoarele poeme ale Ottilei Ardeleanu:

Biografie Ottilia Ardeleanu
 despre mine

am o vârstă frumoasă
nu divulg
vă propun să mă priviţi
şi să vă spuneţi părerea
apropiaţi-vă
aşa
mai faceţi un pas
uşor la dreapta
mă vedeţi
nu
aici
aici unde se află cuvintele
dacă faceţi ochii aşa
ca două felinare
ele vor zbura asemeni fluturilor
se vor aşeza pe buzele voastre
ca nişte flori care se vor polenizate
va curge mierea direct din limbă
şi fiecare limbă va avea pofticioşii ei care
îşi vor turna în propriul fagure deliciul
cuvintele de miere vor curge
pe canalele sufletului
veţi simţi furnicături de albină
o căldură vă va coace obrajii
vă veţi înălţa
eu nu vă voi putea culege
dintre metafore
acolo muzele îşi vor da coate
şi vor chicoti pe seama voastră
nu vă lăsaţi intimidaţi
e momentul să le curtaţi

Inginer.

M-am născut într-un 15.

Prier.

Apariţii în:
Civiscord;
Ziarul Văii Jiului;
Algoritm literar.

Volume colective:
Amprente literare;
Tratamente pentru inimă;
Poetic@.

Metamorfoză de Ottilia Ardeleanu (26 august 2011)

 la fiecare amurg

buzele-mi sunt roşii

mă hrănesc din umbră de lup

coamă flutură dinspre mare

gheare se trag

din rădăcini

 

prin piele îmi ies

haite

 

pe crescătorul de cuvinte

îl urmăresc

de o vreme

ele sunt albe

albe şi cârlionţate

când le strig pe nume

mă lepăd de fiori

 

mă văd pândind turma

ochii îmi sar scântei

pârâu

se face limba

 

abia apucă să spună

când le muşc de gât

am buzele roşii

cina cea de copilărie de Ottilia Ardeleanu (27 august 2011)

poezia era de făină

îţi treceai degetele şi

aluat creştea cât doi

obraji sănătoşi

 

dospeai cea mai

rotundă filosofie

despre oameni

cu oameni

 

visam

în palmele cuvântului

 

pe vatră forme prindeau

roşu-sentiment

 

o împărţeam caldă

cu o felie de fericire

la mijloc

 

 

About Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Muzeul emotiilor mele și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Poeme de Ottilia Ardeleanu

  1. Ottilia Ardeleanu spune:

    Maria, gestul tău mă onorează. mulţumesc foarte mult.
    o seară plăcută!

    Ottilia

    Apreciază

  2. Maria Postu spune:

    Draga Ottilia, poemele tale imi reimprospateaza blogul si sunt oricand bine-venite.Eu iti multumesc si iti doresc in continuare inspiratie si dorinta de a scrie!
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000978173965

    Apreciază

Lasă un răspuns

