Iubită de zei

Când ştii că eşti iubită de zei,

Poate atunci când ţi se închid toate uşile

dar tu continui să simţi adierea vântului prin ferestrele închise,

eşti iubită de zei

când ştii că şi în această dimineaţă

îţi vei primi doza de iad

infuzată  în ceaşca de cafea

ori în buchetul de trandafiri strecurat

 de un admirator necunoscut

la fereastra celulei tale,

eşti iubită de zei când ştii că

şi în această noapte nu te vor ocoli

 coşmarurile cerşetorilor neiubiţi de zei,

prea târziu ai aflat că eşti şi tu iubită de zei

ani la rând ai trăit cu iluzia că zeii te urăsc

că tu eşti doar o ciornă

pe care îşi exersează viitoarele capodopere,

dar într-o zi

ţi s-a adus vestea că şi tu eşti iubită de zei

chiar şi atunci când, dar mai ales atunci când…

Despre Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Poeziile mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Iubită de zei

  1. Narcisa zice:

    Foarte frumos!

    Apreciază

  2. Maria Postu zice:

    Iti multumesc, Narcisa, ca ai trecut pe aici.Te mai astept!Toate gandurile mele bune catre tine si familia ta!

    Apreciază

  3. ginamihai zice:

    N-aș lua mâhnirea din incertitudini, aș păstra promisiunile nerostite încă-

    „adierea vântului prin ferestrele închise„,
    Sună atât de liniștitor metaforele tale, Maria!
    Să fii mereu iubită!
    Nu doar de Zei!

    Apreciază

  4. Maria Postu zice:

    Viata nu ar fi frumoasa fara oscilatii:mahniri si bucurii, sperante si deziluzii,Multumesc pentru aprecieri, Gina, ca de obicei, izvorasc din intuitia sensului cel mai ascuns al metaforelor mele de care cititorii avizati ca tine sunt capabili.

    Apreciază

Lasă un răspuns

