Johnny Raducanu-o legenda nepretuita

Acest articol a fost publicat în Muzeul emotiilor mele și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Johnny Raducanu-o legenda nepretuita

  1. george-b zice:

    Foarte frumos, imi place sa aud de acasa. Poate e saptamana muzei jazului, sau cine stie ce altceva, dar si eu reflectam si mi-am reamintit de ceva jazz: exista coinicdente.

    Apreciază

  2. Maria Postu zice:

    Din pacate nu sunt vesti bune, marele artist s-a stins din viata.Am dorit prin titlu sa arat ca marele artist nu a avut parte de aprecierea care i se cuvenea.

    Apreciază

  3. george-b zice:

    Buna Maria, Am gasit ceva care te-ar putea interesa: http://www.yerbamate.us/Yerba-Mate-Information-s/55.htm.

    Am postat o poezie a mea „The Smudge” la 100 Thousand Poets, sper sa place, si sa creeze mai multe intrebari decat…raspunsuri.

    Multumesc, George.

    Apreciază

  4. Maria Postu zice:

    Multumesc.Voi citi cu placere.Multumesc pentru site.Voi gasi , sunt sigura.

    Apreciază

Lasă un comentariu