„Minunile” medicamentelor naturiste

Prima conditie a supravietuirii este pastrarea sanatatii fizice si intelectuale.Suntem confruntati, asalatati, amenintati zi de zi cu diverse oferte care ar contribui, sustin ele la ameliorarea starii de sanatate (se presupune in mod gresit ca toti suntem intr-un fel sau altul, bolnavi), oferte farmaceutice sau asa zis naturale ce pot fi gasite la magazine naturiste. Una din ele este cea referitoare la ColonHelp.Am dat intamplator peste acest articol care i-a adus autorului sau un proces si solicitarea unor daune materiale uriase.(Asta inseamna oare ca  cei din spatele produsului Colon Help se tem cumva de el?)Va propun acest articol spre lectura.

http://insulaindoielii.wordpress.com/2011/07/03/colonhelp-nu-ajuta-colonul/

About Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la „Minunile” medicamentelor naturiste

  1. livia spune:

    Se impune o mai mare atentie la ceea ce se eticheteaza drept „naturist”.

    Apreciază

  2. Maria Postu spune:

    Am citit articolul acela despre ColonHelp si am ramas surprinsa de reclama exagerata care i se face.Si eu am folosit si mammiram de ce nu observ nimic .Acel articol spre care am facut trimitere, m-a edificat.

    Apreciază

  3. nova group spune:

    I went over this site and I believe you have a lot of superb information, bookmarked (:.

    Apreciază

  4. Un sceptic spune:

    Subiectul „ColonHelp” a ajuns si la TV:

    Colon Help intradevar ajuta tranzitul intestinal insa au o problema: predind ca elimina ceva ce nu exista (placa mucoida)!

    Acelasi efect dar la un pret mult mai rezonabil puteti obtine daca consumati taratze (au fibre) si va faceti paine prajita (arsura aia de pe paine absoarbe lichidele si gazele)!

    Pretul este exagerat de ridicat iar romanii sunt destul de prosti ca sa-l plateasca!

    Apreciază

Lasă un răspuns

