Un PA castigator

Cu intarziere datorata unor motive obiective va anunt ca ma numar printre castigatorii concursului de proza arhiscurta organizat de Trilema.Iata textul meu care s-a clasat pe locul 4, dintr-un numar de 136 de texte.

-Credeam că ți-ai pierdut telefonul…Te sun de azi-dimineață.
-Credeam că ți s-a intamplat ceva rău, spuse în prima seara femeia cu glas dulce.
-Nu era decat un semafor defect și ne-am ciocnit în intersectie derutati…
-Credeam că vii să serbăm în doi ziua primei întâlniri,spuse femeia cu glas plâns a doua seară.
-Am înlocuit un coleg chemat urgent acasă.
-Dar mâine vei veni sigur la timp, spuse a treia femeie în una din cele trei seri bărbatului care-și pierdea telefonul, greșea intersecțiile, zilele aniversare.

About Maria Postu

Nu-mi place ideea de a evada...E ca si cum ai smulge cu forta ceva care de fapt, iti apartine:LIBERTATEA cu care te-ai nascut si in care te vei intoarce...Si totusi, eroul meu preferat, de parca eu l-am nascut, este Papillon... Aici e o forma de libertate... evadare...un substitut, o libertate cu gust de gratii si catuse...ma veti gasi aici la orele de vizita indiferent ce semnalmente aveti...Nu e nevoie sa treceti pe la siturile de serviciu pentru a afla ce mi-as dori:pe voi venind la mine in vizita, sa cinam impreuna din cuvinte ca la un banchet infinit cu arome imprevizibile si inconfundabile, de negasit aiurea pe strada, la teatru, la opera sau oriunde in alta parte decat aici...Chiar daca nu ne putem privi in ochi, nu ne putem vedea gesturile, ne simtim pasii gandurilor, ne pipaim prin cuvinte mai mult decat am face-o vreodata in realitate...Ma puteti gasi undeva in secorul 2, la CNB George Cosbuc, Bucuresti.....Micul mister a cazut sau e mai tentant?Mi-ar placea sa cred ca da...suntem toti in spatele unor ferestre (Asa se numea cea de-a patra carte a mea de versuri, publicata in 2007.."DIN SPATELE FERESTREI"...O mai puteti gasi, daca va grabiti, la libraria Muzeului LIteraturii Roamane...Acolo veti gasi ce nu v-am spus eu acum, despre mine...Va astept...
Acest articol a fost publicat în Proza arhiscurta și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Un PA castigator

  1. George spune:

    Buna Maria,
    Felicitari pentru premiu. Eseul a facut o lectura placuta si plina de profunzime necurmata de lungimea textului, ci dinpotriva, inmanunchindu-l.
    Multumesc pentru lectura,

    George.

    Apreciază

  2. Pingback: GEAMANTANUL (5) «

  3. incertitudini spune:

    Felicitari, Maria!
    Din tot sufletul!

    Apreciază

  4. Maria Postu spune:

    Multumesc Gina, sper ca ai avut o minivacanta reusita.

    Apreciază

  5. daurel spune:

    Zic si io ca ardeleanu: oare dusu-s-o?

    Apreciază

  6. Maria Postu spune:

    Multumesc , George, foarte mult pentru lecturile tale atente si atat de sensibile.Mi-a placut si felul cum ai dezvoltat tema jocului in comenbtariul trecut.O saptamana buna si urarea de a a-ti p[astra mereu sufletul de copil, dincolo de masca maturitatii pe care o purtam fiecare.

    Apreciază

  7. Maria Postu spune:

    Ma bucur ca ai trecut pe la mine.

    Apreciază

  8. Maria Postu spune:

    Cred ca da….dar ce s-a intamplat pe urma, vom afla probabil din alta proza scurta…sau mai putin scurta, depinde ce vrea publicul grabit, care nu prea are timp de romane de sute de pagini ci de romane in 500 de cuvinte.

    Apreciază

  9. draga mea, toate felicitările! un text care se remarcă.

    Ottilia, cu bine

    Apreciază

  10. Maria Postu spune:

    Ma bucur ca ti-a placut.

    Apreciază

Lasă un răspuns

